onsdag 29. september 2010

Til Karin (Røste, ikke Jusnes)

Kort sammendrag av det du har kunnet lest i min dagbok om du ikke hadde vært så jævla fordomsfull:

- Det er trist å slutte i barnehagen.
- Mexico er fullt av sand.
- Leirliv er en egen verden.
- Det er deilig å komme ut av leirlivverden og å kunne være naken igjen.
- Jeg siterer alt fra bøker til Joni Mitchell til pensum til Waka waka. "Jeg forventer ikke at du skal falle for meg, men du kan jo i det minste snuble litt!"
- Det er kjekke gutter på NLA (likevel ender jeg opp med å henge med lesbene).
- Noe slutter, noe begynner.
- Jeg slår fast ovenfor min konemor at jeg håper hverken hun eller jeg har tenkt å gå inn i rollen som mann.
- Jeg konstaterer at noen ganger er DiDerre alt som skal til for å redde dagen!

Fornøyd nå?

2 kommentarer:

Karin sa...

Di Derre!?:P OMG

Sissel sa...

"Jenter som kommer, og jenter som går, jenter som glipper, jenter du aldri får!"

Need I say more?