torsdag 3. februar 2011

Fine ting

Ute på en spontan gåtur mellom forelesning og jobb går jeg fordi et vindu med en liten hund i. I det jeg passerer, lukker hunden det ene øyet et lite sekund. Jeg sverger på at den blunka! It made my day.

På en post-it på oppslagstavla på skolen min står det skrevet: Don't follow your dreams. Chase them.

Her om dagen var jeg i dårlig humør. Så dårlig humør at jeg selvfølgelig blir stående å vente i nesten en halvtime på en buss. Når det endelig kommer en buss som tar meg til sentrum har jeg akkurat mistet bussen hjem. Jeg blir stående en ny halvtime i sentrum før jeg kommer meg over brua. Neste dag er jeg i godt humør. Så godt humør at telefonen gir lyd fra seg flere ganger, to ganger med tilbud om jobbing, og en gang med en vits i fra broren min. Konklusjonen: Smil til verden, og verden smiler til deg!

På en lapp på veggen min står det: You make my life better just by being in it.

I dag stod jeg fint på venstre side i rulletrappa. En fyr som løper forbi, snur seg mot meg i det han passerer. Han stopper opp foran meg, med ansiktet vendt min vei, og ser på meg så lenge at han snubler ut av rulletrappa når det plutselig ikke er mer igjen av den. It made me laugh!

På en side i studentkalenderen min står det skrevet: Eg tenke på deg!

Det er finest av alt <3

Ingen kommentarer: