søndag 10. april 2011

Observasjoner på en lørdagskveld

Tid: Ca. kl 01.36. Ca.
Sted: Toalettet på Fincken.
Hvem: Magnar og meg.
Hva: Min andre fellestissing med en gutt noensinne. Det hele har skjedd i løpet av en uke. Magnar er blitt min dokompis. Denne gangen fikk han lov å stå.
Hvorfor: Fordi jeg har kurert Magnars frykt for kvinner! 

Tid: 04.39.
Sted: Inngangsdøren til blokka mi.
Hvem: Alt for dårlig kledd dame i 30-årene.
Hva: "Unnskyld, har du nøkkel til den andre blokka også?" Beklager, i min verden får man kun nøkkel til sin egen blokk, uansett hvor nært de ligger.
Hvorfor: My guess? Alkohol.

Tid: 04.34.
Sted: Midt på Puddefjordsboen.
Hvem: Blond jente på min alder.
Hva: Jeg møter en jente løpende over broen i retning byen med en trillekoffert i hver hånd.
Hvorfor: God only knows!

Ingen kommentarer: