onsdag 8. juni 2011

Dreams

Jeg vil kunne ordentlig spansk og ha praksis i en nicaraguansk barnehage. Kulturstudier tilbyr 30 studiepoeng i flerkulturell pedagogikk i Leon, og jeg har veldig, veldig lyst!


Jeg vil reise jorda rundt og oppleve alt denne verden har å by på! En av drømmereisene er togturen gjennom Russland, Mongolia og Kina, bedre kjent som den trans-mongolske jernbanen. Friheten av å sitte på et tog gjennom milevis med vidunderlige landskap. Møte med ulike kulturer og mennesker. Nye land med sine særpreg. I wannaaaaa!



I dag var jeg innom min venninne Nina sin blogg, hvor jeg (i tillegg til å bli veldig inspirert til å ta en Svalbardstur), også fant ut at det hadde vært veldig gøy å ta en tur til Vardø for å være med på den særegne snøballkrigen som arrangeres der hvert år, Yukigassen. Bildet har jeg stjælt fra Nina :P


Jeg kommer fra en helt fantastisk nydelig plass, og jeg har lyst å ta med vennene mine hjem for å vise de rundt. Aller mest har jeg lyst til at vi skal skaffe oss en bil og kjøre nordover fra Bergen, for å også få oppleve litt av den vanvittige naturen landet vårt har å by på sør for Lofoten. Høg musikk, cruising nord igjennom landet, glade, gode venner, og Lofoten og hotell Robertsen som destinasjon - kan det bli bedre? :) Det er forresten også bilde av min hjemplass, Ramberg, som ligger som bakgrunn på bloggen. Nydelig, right?


Ingen kommentarer: