onsdag 2. september 2009

Finanskrise og ventetid

"Min finanskris är större än din" - om jeg hadde hatt råd, skulle jeg kjøpt den t-skjorta. Å melde seg opp til studier som koster 15,000 er kanskje ikke det lurste man har gjort når man ikke har råd til mat nok til å holde vekta :P Satser på at Lånekassen hjelper til igjen! Hvis ikke må man vel ty til Lånekassen avd. Mamma og Pappa :P

Før jeg finner ut av svaret, venter jeg. Jeg er veldig in between, midt mellom en fortid og en fremtid jeg plutselig sier noe tydeligere enn jeg har gjort. Men nåtiden er ventetid, og det er en følelsesmessig påkjenning av dimensjoner. Jeg kjører emosjonell berg- og dalbane, og svever mellom latterutbrudd av ren lykke over enkelte ting, og ulykkelige gråtetokter over andre.

Nå må fremtiden snart komme. Jeg er klar! :)

Ingen kommentarer: